https://cmsapi.clssm.nl/media/praktijk/mondzorgzevenbergen.nl/algemeen/hero.jpg
Welkom bij

Mondzorg Zevenbergen

Bent u op zoek naar een tandarts in Zevenbergen? Wij verwelkomen u graag.

0168-331390
info@mondzorgzevenbergen.nl

Onze praktijk

Voor een gezond én mooi gebit!

Bij Mondzorg Zevenbergen in Zevenbergen zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij beschikken over een vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!

Heeft u speciale tandheelkundige wensen?

Heeft u tandheelkundige vragen? Loop gerust bij ons binnen. Eén van onze medewerkers helpt u graag en informeert u over alle mogelijkheden binnen onze praktijk.

Pijnklachten

Voor pijnklachten of spoedgevallen buiten werktijden kunt u contact opnemen met Dental365 Spoed Tandarts Dordrecht gevestigd aan de Johan de Wittstraat 304, 3311 KK Dordrecht. Dental365 Dordrecht is bereikbaar op telefoonnummer 0900-1515.

Dinsdag:

08:30 - 12:30

13:00 - 17:00

maandag08:30 - 12:30 | 13:00 - 17:00
dinsdag08:30 - 12:30 | 13:00 - 17:00
woensdag08:30 - 12:30 | 13:00 - 17:00
donderdag08:30 - 12:30 | 13:00 - 17:00
vrijdag08:30 - 12:30 | 13:00 - 17:00
zaterdagGesloten
zondagGesloten

* Tijdens feestdagen kunnen tijden afwijken.

Pastoor van Kessellaan 3, 4761 BH Zevenbergen

Pastoor van Kessellaan 3
Zevenbergen 4761 BH
Route

Laatste nieuws

Wilt u graag sneller een afspraak?
29-4-2026

Wilt u graag sneller een afspraak?

Lees verder

Onze praktijk

Neem een kijkje in onze praktijk.

Patiëntervaringen

3248 reviews · ⭐ 8.7 gemiddeld

Kan me geen betere tandarts wensen!

Ik had al 2 weken last van een kies (vulling) waar een stukje van was afgebroken. Na een telefoontje in de ochtend kon ik dezelfde middag al terecht en wat ben ik blij dat ik dit heb gedaan. Ik ben absoluut geen held bij de tandarts maar meneer Bol legt altijd alles super goed uit, hij stelt je gerust, doet alles super zorgvuldig, heeft veel geduld en beantwoord altijd al mijn vragen. Na 45 minuten met samen geknepen billen in de stoel te hebben gelegen (door slechte ervaringen uit het verleden) heb ik weer een "nieuwe" en mooi opgebouwde kies. Totaal geen pijn gehad en heel erg blij dat ik toch een afspraak heb gemaakt. Ik heb het al vaker gezegd en hoor het ook van vrienden en familie, maar niks dan lof voor tandarts Bol. Ik zou me oprecht geen betere en fijnere tandarts kunnen voorstellen. Daarnaast had ik ook het geluk dat we werden geassisteerd door een hele goede en vriendelijke assistente. Dus ondanks de stress van tevoren voor mij een dikke 10!!

Gewoon goed

Goed en vriendelijk geholpen

zeer positief

je kan makkelijk een afspraak inplannen. je word altijd op tijd geholpen. het personeel is zeer aardig.

Nvt

Nvt

Ze is altijd geïnteresseerd hoe het met mij gaat.

Na mij ******.

Top mondhygiëniste meintje

Zo een fijne rustige vrouw .. hou ze vast hoor .. er is geen betere

Goedemiddag geholpen.

Uitgebreide behandeling gekregen. Ben zeer tevreden over de behandeling.

Heel goed

Super goed

uitstekend

vriendelijke medewerkers, goede zorg.

goed

prima

Goed is goed, toch!

Prima! Goed is goed, toch!

Goed en efficiënt

goed op tijd volgens afspraak .

Kundig en prettig

Vriendelijk personeel. Behandeling op tijd.

Vertrouwd

.

Altijd vriendelijk

Altijd vriendelijk en op tijd

Ben netjes geholpen

Kom al jaren bij Fiona de mondhygiënist en vind het nog steeds fijn om door haar te worden geholpen

bijzonder goed en geruststellend.

na vanwege medische redenen een lange tijd de mondzorg-bezoeken en -behandelingen niet heb kunnen ( laten ) uitvoeren, was ik toch wel erg gespannen en bovenal met de nodige tandarts-vrees naar de behandeling gegaan. Maar de vriendelijjkheid, het getoonde inlevingsvermogen, de uitleg en wijze van behandelen door de tandarts heb ik als zeer prettig en geruststellend ervaren.

Zeer goed

Zeer goed en vriendelijk personeel vanaf balie tot tandarts

Prima behandeling !

Prettige communicatie, duidelijke uitleg. Rustige benadering.

Ik goed en snel geholpen

Tandarts had aandacht, nam de tijd en gaf goede uitleg over de behandeling.

Prima service

Schoonmaak beurt en APK weer prima verlopen ;)

Deze tandarts is gewoon goed !

Ik ben zeer tevreden over deze tandarts die mij heeft geholpen! Ze is eerlijk, oprecht en ongelooflijk goed en vakkundig! Ze heeft mij enorm geholpen met alle gebits-ellende die mij oa dit jaar is overkomen! Zij geeft mij vertrouwen in deze praktijk. Dat kan ik niet van iedere tandarts zeggen.

Goede totale mondzorg onder een dak.

Een prettige tandzorglocatie met vriendelijke en behulpzame medewerkers.

ze zijn heel goed.

1 je hoef nooit lang te wachten. 2 ze zijn beleefd en vriendelijk. 3 en ze komen de afspraken na. 4en bij de balie zijn ze ook vriendelijk.

Ons Team

Leer ons team kennen.

Geen foto

R. Bol

Tandarts

KNMT Gevisiteerd op 27-09-2024
Geen foto

S. Verstraaten

Tandarts

KNMT Gevisiteerd op 27-09-2024
Geen foto

L. Mulders

Tandarts

Geen foto

M. Pinto

Tandarts

Geen foto

A. Sourgkouni

Tandarts

Geen foto

R. van Gils

Implantoloog

Geen foto

L. François

Klinisch Prothese Technicus

Geen foto

M. Buijssen

Mondhygiëniste

Geen foto

F. Maas

Mondhygiënist

Geen foto

F. Bouman

Mondhygiëniste

Geen foto

Amber

Implantologie assistent

Geen foto

Daisy

Implantologie assistent

Geen foto

Chantal

Preventieassistente

Geen foto

Marjan

Preventieassistente

Geen foto

Laurien

Baliemedewerker

Geen foto

Joke

Baliemedewerker

Geen foto

Bianca

Praktijkmanager