Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.


Klachtenafhandeling

Praat met uw behandelaar
Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.
Klachtenfunctionaris
De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.
Centrale Klachtencommissie
De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.
Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.
Meer informatie
-
Geschillencommissie
Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.
-
Klachtenformulier

uitstekend
Vriendelijke tandarts en assistentie. goede uitleg over behandeling.

Uitstekend!
Prima behandeling. Goede toelichting tijdens de behandeling. Professionele behandelkamer. Goede a...
Lees meer
Prima tandarts
Afspraak maken aan balie is lastig, dames slecht te verstaan door geluidsbox vlak naast de balie ...
Lees meer
Uitstekend, vakkundig geholpen
Zie boven!

Super goed geholpen
Tandarts die mee dacht voor een oplossing ipv van gelijk dit en dit gaan we doen.zeer goed geholpen

uitstekend
We wonen sinds 1,5 jaar in Zevenbergen, maar mijn mondzorg is nu ook hier vastgelegd. Ik ervoer h...
Lees meer
Zeer goed
Was perfect. Maar ik begrijp niet waarom er iedere keer een foto gemaakt moet worden van een paar...
Lees meer
In overleg wel/ niet verdoving, behandeling was goed
Tandarts was aardig maar bemerkte wel dat ze door moest ( tijd)

Zoals altijd een perfecte behandeling.
Kom al jaren 4 maal per jaar bij de mondhygiëniste. Vakkundige en vriendelijke behandeling. TOP

Goede uitleg aanpak
Kan nog geen eindbeoordeling geven

goede service
Moest wel een paar tanden getrokken worden, maar dit ging allemaal goed.

prima
afspraken op tijd

Zeer tevreden.
Goeie tandarts. Rustig en legt alles perfect uit. Eerlijk en geeft goeie advies bij alles wat er...
Lees meer
Prima
Goed geholpen goede uitleg.

Goed en vriendelijk
Er is begrip voor angst. Er wordt goed uitgelegd wat er aan de hand is en hoe het opgelost kan wo...
Lees meer
Ontzettend goed geholpen.
Mijn afgebroken kies is weer heel mooi opgebouwd door tandarts Kinderman. Heeft hij heel goed ge...
Lees meer
Prima
Duidelijke uitleg

5
Tandarts Bol staat bij mij bovenaan, geweldige tandarts en zijn kundigheid. Vriendelijkheid en zi...
Lees meer
Goed
Correcte behandeling in het algemeen.

prima behandeld
prima behandeld

Professioneel
Fiona is zeer aangenaam in de omgang. Alle behandelingen worden vooraf duidelijk besproken. De ui...
Lees meer
Goed
Goed, geen opmerekingen

Fijne tandarts
Tandarts Bol is gewoon een hele fijne tandarts