Klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling

Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.

Praat met uw behandelaar

Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.

Klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.

Centrale Klachtencommissie

De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.

Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.

Meer informatie

  • Geschillencommissie

    Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.

  • Klachtenformulier
    Geslacht:*
    Op welke tandarts/medewerker heeft uw klacht betrekking:*
    De klacht betreft:
    Omschrijving van de klacht:*
    Wat verwacht u van ons?:*
    Ruimte voor overige opmerkingen:*
    Hierbij geef ik toestemming dat de klachtenfunctionaris, indien nodig, de voor deze klacht relevante informatie van mijn patiëntendossier in mag zien:
     
26 september 2023

uitstekend

Vriendelijke tandarts en assistentie. goede uitleg over behandeling.

25 september 2023

Uitstekend!

Prima behandeling. Goede toelichting tijdens de behandeling. Professionele behandelkamer. Goede a...

Lees meer
25 september 2023

Prima tandarts

Afspraak maken aan balie is lastig, dames slecht te verstaan door geluidsbox vlak naast de balie ...

Lees meer
24 september 2023

Uitstekend, vakkundig geholpen

Zie boven!

24 september 2023

Super goed geholpen

Tandarts die mee dacht voor een oplossing ipv van gelijk dit en dit gaan we doen.zeer goed geholpen

23 september 2023

uitstekend

We wonen sinds 1,5 jaar in Zevenbergen, maar mijn mondzorg is nu ook hier vastgelegd. Ik ervoer h...

Lees meer
23 september 2023

Zeer goed

Was perfect. Maar ik begrijp niet waarom er iedere keer een foto gemaakt moet worden van een paar...

Lees meer
23 september 2023

In overleg wel/ niet verdoving, behandeling was goed

Tandarts was aardig maar bemerkte wel dat ze door moest ( tijd)

23 september 2023

Zoals altijd een perfecte behandeling.

Kom al jaren 4 maal per jaar bij de mondhygiëniste. Vakkundige en vriendelijke behandeling. TOP

23 september 2023

Goede uitleg aanpak

Kan nog geen eindbeoordeling geven

23 september 2023

goede service

Moest wel een paar tanden getrokken worden, maar dit ging allemaal goed.

22 september 2023

prima

afspraken op tijd

22 september 2023

Zeer tevreden.

Goeie tandarts. Rustig en legt alles perfect uit. Eerlijk en geeft goeie advies bij alles wat er...

Lees meer
22 september 2023

Prima

Goed geholpen goede uitleg.

22 september 2023

Goed en vriendelijk

Er is begrip voor angst. Er wordt goed uitgelegd wat er aan de hand is en hoe het opgelost kan wo...

Lees meer
21 september 2023

Ontzettend goed geholpen.

Mijn afgebroken kies is weer heel mooi opgebouwd door tandarts Kinderman. Heeft hij heel goed ge...

Lees meer
21 september 2023

Prima

Duidelijke uitleg

21 september 2023

5

Tandarts Bol staat bij mij bovenaan, geweldige tandarts en zijn kundigheid. Vriendelijkheid en zi...

Lees meer
21 september 2023

Goed

Correcte behandeling in het algemeen.

20 september 2023

prima behandeld

prima behandeld

20 september 2023

Professioneel

Fiona is zeer aangenaam in de omgang. Alle behandelingen worden vooraf duidelijk besproken. De ui...

Lees meer
20 september 2023

Goed

Goed, geen opmerekingen

19 september 2023

Fijne tandarts

Tandarts Bol is gewoon een hele fijne tandarts

 

 

Bent u al patiënt bij ons?

Afspraak maken


Nog géén patiënt bij ons? Meld u dan hieronder aan:

Geslacht:*
BSN (direct invullen versnelt het aanmeldproces):
Staat u onder bewind?:*

 

Mondzorg Zevenbergen
Pastoor van Kessellaan 3
4761 BH
Zevenbergen
Di
8:30 - 12:30
13:00 - 17:00